אנחנו נמצא את החלקים הכיפים בכל תוכן. אז נבין כיצד צריך ללמד אותם. אנחנו יכולים לעשות זאת בכל תוכן, לפחות באלה שחשוב ללמד... הנסיון שלנו בפיתוח ועיצוב משחקים מאד שימושי בשלב הזה.
אנו מאמינים שהסקרנות היא המפתח ללמידה משמעותית. אנו שמים דגש גדול על חקר קהל היעד: הצרכים שלהם וניתוח מאפיינים ומניעים. אנחנו מראיינים, משחקים, מקיימים סיעורי מוחות איתם ונותנים להם להתנסות ברעיונות שלנו.
יזמי חינוך יצירתיים, מנוסים בהדרכת מנעד רחב של קהלים וגילאים, במסגרות פורמאליות ובלתי פורמאליות.
אנחנו מומחים לעבודה עם טכנולוגיות קיצון, ויחד עם זאת, אנחנו לא נותנים לטכנולוגיה להרוס את הקשר הבינאישי הקריטי שבין המורה לתלמיד.
התוכן הנלמד הוא רק חלק אחד מהאחריות שלנו כאנשי חינוך. אנחנו מעצימים את המשתמשים שלנו ונותנים להם לגדול להיות אנשים חזקים יותר בעזרת שיטות מעולם האימון האישי.
חווית הלמידה היא החיבור בין הלומד והתוכן, דרך אמצעי כלשהו בסביבת הלמידה. העטיפה ההדרכתית היא למעשה מדריך ההטמעה למורה. אנחנו מצוינים ביצירת החבילה כולה.