שירותים > הרצאות

אנחנו מדברים רבות כיצד משחקים, משחוק, חדשנות וטכנולוגיה קשורים לחינוך ולמידה.

נושאים מרכזיים:

משחוק, משחקים ולמידה

שיטות עבודה מומלצות להוראה עם טכנולוגיה

טכנולוגיות קיצון, כמו: מציאות מועצמת, עקיבה אחרי פנים, זיהוי פנים ומחוות טבעיות

המלצות:

" Huge thanks on your participation in the hackathon and the conference of the 4th Shaping the Future. We have received such great responses on your booth from participants, that I was sorry I didn't get a chance to see it for myself.

Avi Warshavsky, CEO MindCET Ed-Tech Innovation Center

" Your talk was very informative and enjoyable. Thanks for coming, we look forward to many more enjoyable interactions with you.

Dov Greenbaum, Director Zvi-Meitar Institute for Legal Implications of Emerging Technologies

" Shachar is a great lecturer and has very interesting and enlightening insights about IoT, Bots, and their connection with popular culture and arts. I booked him twice for company events.

Gali Meiri, Owner Taasia.com

" It was undoubtedly the best thing I had in the entire 'Researchers Night' evening!

Noam, 12 years-old


הרצאות קיימות

משחקים, חדשנות פדגוגית, למידה משמעותית ומה שביניהם

סקרנות היא המפתח ללמידה משמעותית. אבל איך ממשיכים להפיח סקרנות לאורך זמן בתלמידים שלא בטוח רוצים בלמידה?

אנו מאמינים שכאשר מציעים משחקיות ניתן להגיע לחוויה משמעותית למשתמש, וכך להביאו לרגעים של הארה. אלה ייצרו עוד סקרנות ויבנו תשוקה ללמידה.

הזמינו הרצאה

45 - 90 דק

750 - 1500 שח

הוצגה 5 פעמים


תובנות מעיצוב שלבים: לא רק למפתחי משחקים

השגת חוויה משמעותית למשתמש היא הגביע הקדוש לכל מוצר, ולא רק למשחקים או אפליקציות. מוזיקה, תאטרון, קולנוע, בית ספר, בנקים, סופרמרקט, פרסומות ואפילו אדריכלות: כולם מדברים במונחים של חוויה חיובית של המשתמש שלהם. תאוריות כמו הFLOW אפילו מנסות להסביר כיצד לייצר מחוייבות. אבל עדיין קיים פער בין התאוריה למעשה.

משחקים הם מדיום מורכב משום השליטה הגבוהה שיש למשתמש בחוויה שלו. מעצב השלבים נדרש לקחת קונספט למשחק ולהפוך אותו לאותה חוויה רצופת הנאה. אנו מאמינים שמצאנו את המתימטיקה שתסביר את כל זה, ושהיא יכולה להיות מושלכת גם לתחומים אחרים.

הזמינו הרצאה

45 - 60 דק

750 - 1500 שח

הוצגה 2 פעמים


מבוא למשחקי מחשב: זאנרים, מכניקות והקשר שבין משחק ולמידה

מדוע אנחנו אוהבים לשחק כל כך? מדוע אנו משחקים יותר משאנו צופים בטלוויזיה? מה קורה במשחק שמשאיר אותנו בתחושה של עוד?

הוכן במיוחד לאנשים שלא שיחקו מעולם.

  • מה הוא משחק וכיצד הוא שונה מצעצוע ומסרט
  • מה ההבדלים בין הג'אנרים השונים והכיף שבכל אחד מהם
  • קונספטים מרכזיים בעיצוב משחקים
  • כיצד עיצוב משחק קשור לעיצוב עקרונות למידה

הזמינו הרצאה

45 - 90 דק

750 - 1500 שח

הוצגה פעם אחת


עיצוב הדרכה ועיצוב משחקים: השונים הם?

עולם עיצוב ההדרכה יכול ללמוד רבות ממשחקים טובים כיצד לגרום למשתמשים להשאב לתוך מבוך של סקרנות, אתגר וכיף. אנו נראה ששתי אסכולות העיצוב הללו לא כל כך שונות.

גילינו 9 עקרונות עיצוב משחקים שיכולים לשמש השארה ליצירת הדרכה מצוינת.

  • עקרון המשתמש כמושיע: ללא השחקן המשחק לא יתקדם
  • הרכב את סדרת החוקים ואפשר לשחקן משחק בתוך המסגרת
  • תן תחושת שליטה על המערכת
  • תן משוב במהירות האפשרית, בדיוק המירבי
  • הגדר מטרות על ומטרות קטנות בו זמנית
  • אזן את כמות התוכן
  • אזן את האתגר למול היכולת של השחקן
  • בנה את תחושת ההצלחה של השחקן
  • עזור לשחקן לבצע רפלקציה על הביצועים שלו

הזמינו הרצאה

45 דק

750 שח

הוצגה 6 פעמים


ניפוץ מיתוסים על משחקי מחשב

למשחקי המחשב יש הרבה מיתוסים, כמו למשל: "משחקים מיועדים לילדים בנים" או "משחקים יוצרים אנשים מבודדים חברתית או אפילו אנשים אלימים יותר", "לא תלמד כלום מלשחק במחשב".

ההרצאה הזו מתמודדת עם המיתוסים האלה ואחרים בעזרת הוכחות ממחקר מדעי עדכני.

הזמינו הרצאה

30 - 45 דק

750 - 1500 שח

הוצגה פעם אחת


טכנולוגיה מהסרטים: מציאות או דמיון?

סקירת טכנולוגיות חדשות שהוצגו בסרטים ותוכניות טלוויזיה והיום קורמות עור וגידים. נדבר על: מחוות טבעיות, זיהוי דיבור, רפואה, רובוטים, מכוניות אוטונומיות ואפילו נסיעה במהירות האור.

ניתן למקד את השיחה על קהלים ספיציפים כמו: הגיל השלישי, קשר רב-דורי, תינוקות, בעלי מוגבלויות וכו', בכדי לשמע על טכנולוגיות רלוונטיות לאוכלוסיה מסוימת.

הזמינו הרצאה

30 - 45 דק

750 - 1500 שח

הוצגה 5 פעמים


רובוטים וההיבטים החברתיים של הפיתוח שלהם

האנושות מנסה לייצר רובוטים שיסייעו לנו בעבודות. אנו חולמים על זה גם בסרטים ובטלוויזיה. האם זה רק חלום או שזה מתחיל להתגשם? ובכן בסופו של דבר, הרובוטים יגיעו. אבל עלינו האחריות לדאוג להיבטים החברתיים של הגעתם. מה זה אומר שיהיו איתנו רובוטים, איזה רובוטים אנחנו צריכים להרשות ומאיזה להזהר.

בהרצאה זו אני מתאר מנסיון פיתוח כמה תובנות על כיצד לעצב רובוט שיהיה נעים הליכות, שימושי ומעל הכל, כזה שהמשתמשים יהיו מוכנים לקבל.

הזמינו הרצאה

30 - 45 דק

750 - 1500 שח

הוצגה 3 פעמים


סיפור התקומה של המציאות המועצמת: סיכום עשור של עבודה

מאז סרטון החזון של BMW ב2007, ראינו פוטנציאל שוק אדיר לטכנולוגיה הזו. הרצאה זו סוקרת את האופן שבו פותחה טכנולוגיית המציאות המועצמת, וכמה מוצרים ופרויקטים מוקדמים. ההרצאה ממוקדת על שימושים הנמצאים בפיתוח, על הפיצ'רים העתידים להגיע אלינו בעתיד הקרוב ועל המלצות ליזמים חדשים. צפייה בוידאו בהרצאה זו.

הזמינו הרצאה

60 - 90 דק

750 - 1500 שח

הוצגה פעם אחת


לא מצאת מה שהגעת בשבילו? צרו קשר